feb
6

nem igaz történet alapján


egy angyal naplójából


a féltékenység és nem törődés,ignorálás.ezek vonzanak.de miért is?nem értem a szóvivőd.nem tudtam h él az angyalod.hogy ő is szabadakarattal áldott-áltkozott.hányan vagyunk még így egykupacba tömörülve emberek közé születve?és miért nem emlékszem rád?pedig régi vagy.talán még nálam is régebbi.látom rajtad h ismersz.

egy jó tanács.keríts magad mellé egy lányt.lehetőleg barnát,hogy azt higgye,ezzel fölényben van,mert ellentétem.hozd magaddal.ne engedd hogy sokat igyon,csak pont annyit,hogy oldja a feszültségét.mert hidd el,ha egy fedél alatt van velem,feszült lesz,még akkor is,ha nem tud rólam.legyél vele.végig csak vele.és ne engedd hogy meglásson,mert akkor egy életre legyőzöm.akaratlanul is.ne legyél a közelemben,nem szívhatunk egy levegőt.ha én kimegyek,te bemész,ha én megyek be,te menj ki rágyújtani.és egyszer se nézz rám.még csak egy pillanatra sem,mert akkor mindketten elveszünk.én nem akarlak,és te sem akarhatsz,nem illene bele a képbe.úgy sem érteném.kössük meg a békét végre,és öljük meg magunkban egymást örökre.megígérem,én a színpadon hagylak.te is hagyj ott engem.ott úgyis minden valóságos hazugság,biztonságos halhatatlanság.szünjünk meg egymásnak civilben létezni.

mert a szabadakarattal áldott-átkozott sorsomnak nem te vagy a társa.ez a mi halálunk.már értem.ebben az életben örökre meghalunk egymásnak.lélekkötelékszaggatás.

ismerlek.

A bejegyzés trackback címe:

https://silverblackcat.blog.hu/api/trackback/id/tr895801023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scv 2014.02.07. 13:57:42

Ezek az írások mindig az irodalom órák emlékeit idézik fel bennem, amikor megpróbáltuk kitalálni mire is gondolhatott a szerző, a művében.

SilverBlackCat · http://silverblackcat.hu 2014.02.11. 01:50:21

ez az irodalom órák egyik legnagyobb hibája
süti beállítások módosítása